vineri, 30 octombrie 2009

Trăieşte din plin - aici şi acum – fiecare clipă a vieţii tale


Fie că eşti la muncă, fie că eşti la odihnă, fie că eşti acasă cu familia sau eşti singur (ă), poţi să îţi trăieşti din plin fiecare experienţă. Ea este oricum unică de fiecare dată, chiar dacă la un moment dat îţi pare că nimic nu se schimbă, că viaţa ta este monotonă.

Ce-ar fi să:

1.Să trăieşti din plin toate emoţiile, fie cele aparent negative sau pozitive ! Adică să râzi cu poftă atunci când îţi vine să râzi, şi să plângi cutremurător atunc când eşti foarte trist, şi necăjit. După care pui punct şi o iei de la capăt. Cu alte cuvinte să-ţi dai voie să simţi ceea ce simţi fără să te cenzurezi. Şi ai să observi că în timp, totul devine mai liniştit, mai firesc.

2.Să te implici în tot ceea ce faci ! Fie că este vorba de munca ta, fie de distracţie sau de o pauză, fă exact ceea ce e nevoie să faci, cu întreaga ta fiinţă. Adică dacă munceşti, fii cu totul acolo; iar dacă iei pauză, fii doar în pauză, nu cu un ochi la treabă şi cu unul la revista pe care o citeşti sau la exerciţiul de relaxare pe care îl faci.

3.Să te joci ! Cu oricine: cu copilul tău, cu prietenii tăi, cu partenera (ul) de viaţă. Ori de câte ori ai ocazia. Fă-ţi timp să te joci ! Când te întorci de la muncă, oferă-ţi timp să te hârjoneşti cu propriul tău copil. O să facă minuni cu oboseala ta. Iar jocurile de cuvinte, de situaţie, de orice tip cu iubita, iubitul, îţi vor stimula energia, dar şi intimitatea şi plăcerea vieţii în doi.

4.Să creezi ! Dă-ţi voie şi fă-ţi timp să îţi laşi imaginaţia liber să creeze tot ce îţi trece prin minte şi suflet. Ignoră standardele şi reperele valorice. Nu pentru asta creezi, ci pentru a-ţi stimula energia şi starea de bine interior. Poţi crea orice: o glumă, un joc de cuvinte, o mâncare, un nou aranjament al biroului sau al camerei, un obiect decorativ sau util, un buchet de flori, un tablou inspirat din ce visezi sau din scopurile sau speranţele tale, un mic poem, un salut de dimineaţă pentru tine sau pentru cei dragi ţie.

Vei fi uimit ce puţin timp îţi trebuie pentru asta şi cît de mult farmec va adăuga vieţii tale !

Irina Novac, psiholog

3 comentarii:

  1. Mie de exemplu mia facut placere sa discut cu o pers. ca dvs...........la revedere . thanks

    RăspundețiȘtergere
  2. Emri im është moise. Unë jam një burrë i martuar që kam pasur një keqkuptim me gruan time sepse nuk arritëm të lindnim asnjë fëmijë. Unë u verbova dhe fillova të abuzoja me gruan time, duke i thënë se ajo ishte shkaku i gjithë problemit tonë. Por kurrë nuk e dija se dikush tjetër ishte shkaku i problemit tim familjar. Një ditë po mendoja për gjërat dhe gati sa nuk i telefonova gruas sime për ta pyetur se nga vinin problemet tona. Ajo kurrë nuk dinte çfarë të thoshte, si një burrë që nuk mund të duroj më, kështu që ia shpjegova një miku që më prezantoi me një njeri shpirtëror të quajtur Dr. Fady i cili do të më jepte një zgjidhje që nuk mund ta besoja. do të funksionojë për mirë në familjen time. Kontaktova me njeriun shpirtëror, i shpjegova situatën dhe ai më tha gjërat që duheshin për sakrificë. Pas një muaji punë, gruaja ime mbeti shtatzënë dhe unë isha shumë e lumtur për këtë, sepse kjo ishte gjithçka që prisja falë Dr. Fady për gjënë e madhe që bëri për familjen time. Mos u shqetësoni për problemet tuaja të jetës, kontaktoni Dr. Fady në Whatsapp: +2349039422406 ose me email: drfady720@gmail.com

    Ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për magjitë e mëposhtme

    magjia e dashurisë
    magji e lotarisë
    magjia e hakmarrjes
    magji e mbrojtjes
    Drejtshkrim për kancerin
    Drejtshkrim për të rikthyer ish-burrin/të dashurin/të dashurën tuaj
    Drejtshkrim për abort
    Unazat magjike për fuqitë për të urdhëruar gjërat të ndodhin
    dhe çdo gjë tjetër që ju shqetëson në jetë

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere