luni, 16 mai 2011

Unitate între corp – minte – spirit

1. Tumori cerebrale –
Cauză probabilă: Convingeri calculate incorect; Încăpăţânare.
Noul model de gândire: Este uşor pentru mine să mă „reprogramez"

2. Miopie -
Cauză probabilă: Frică de viitor; Neîncrederea în ceea ce urmează.
Noul model de gândire: Cred în procesul vieţii; Sunt în siguranţă.

3. Sforăit -
Cauză probabilă: Refuz încăpăţânat de a se desprinde de tiparele vechi.
Noul model de gândire: Înaintez dinspre trecut spre un viitor nou, proaspăt şi plin de viaţă.

4. Afecţiuni ale dinţilor -
Cauză probabilă: Incapacitate de a urmări ideile în vederea analizelor şi deciziilor
Noul model de gândire: Sunt în siguranţă şi ştiu că doar acţiunea potrivită se va realiza în viaţa mea.

5. Afecţiuni ale gîtului -
Cauză probabilă: Refuzul de a vedea cealaltă parte a problemei; Încăpăţânare.
Noul model de gândire: Văd cu flexibilitate şi uşurinţă toate laturile unei situaţii; Sunt în siguranţă.

6. Atacuri de inimă -
Cauză probabilă:Incapacitate de a lua decizii;Dezinteres faţă de viaţă.
Noul model de gândire: Sunt o persoană hotărȃtă şi dîrză. Urmez un drum drept şi mă accept în iubire.

7. Anemie -
Cauză probabilă: Atitudine : ”da – dar...”; Lipsa de bucurie; Teama de viaţă Nu te simţi suficient de bine.
Noul model de gândire: Experimentarea bucuriei în fiecare parte a vieţii îmi conferă siguranţă; Iubesc viaţa.

8. Gastrită -
Cauză probabilă:Incertitudini prelungite; Sentiment de aşteptare a unui verdict.
Noul model de gândire: Mă iubesc şi sunt de acord cu ceea ce fac; Sunt în siguranţă.

9. Greaţă, rău de mare -
Cauză probabilă: Teamă; Respingerea unei idei sau experienţe.
Noul model de gândire: Sunt în siguranţă; Am încredere că viaţa îmi aduce doar binele.

10. Probleme cu splina -
Cauză probabilă: Obsesii; Eşti obsedat de mărunţişuri.
Noul model de gândire: Mă iubesc şi mă accept. Cred în viaţă şi sunt în siguranţă. ”Totul este bine”.

11. Diabet -
Cauză probabilă: O mare nevoie de control; Supărareprofundă; Nu a mai rămas nimic plăcut.
Noul model de gândire: Acest moment este plin de bucurie; Aleg acum să experimentez plăcerea zilei de azi.

12. Afecţiuni ale rinichilor -
Cauză probabilă: Dezamăgire, nereuşită, ruşine; Reacţionezi ca un copil mic.
Noul model de gândire: Din fiecare experienţă a mea vine numai binele. Este bine să cresc.

13. Afecţiuni ale ficatului -
Cauză probabilă: Plîngeri cronice; Găsirea greşelilor şi a justificărilor.
Noul model de gândire: Aleg să trăiesc în spaţiul deschis al inimii; Caut iubirea şi o găsesc pretutindeni.

14. Probleme de menstruaţie -
Cauză probabilă: Respingerea propriei feminităţi; Vină, teamă.
Noul model de gândire: Accept toată puterea mea ca femeie şi accept toate procesele corpului meu ca naturale.

15. Chisturi fibromotoase -
Cauză probabilă: O credinţă puternică că nu vei reuşi în viaţă.
Noul model de gândire: Viaţa îmi oferă iubire şi eu iubesc viaţa. Aleg să mă avînt deplin şi liber în viaţă.

16. Candida -
Cauză probabilă: Sentiment puternic de dezorientare. Multe frustrări şi mînie. Incertitudine şi neîncredere în relaţie.
Noul model de gândire: Îmi acord mie însămi permisiunea de a fi tot ceea ce pot să fiu şi merit, tot ceea ce este mai bun în viaţă.

17. Puncte negre -
Cauză probabilă: Mici izbucniri de mânie.
Noul model de gândire: Sunt calm în gândurile mele şi senin.

18. Celulita -
Cauză probabilă: Încercări dureroase în prima etapă a copilăriei. Cramponarea de ciocnirile şi nemulţumirile din trecut. Dificultatea de a merge înainte. Teama de a alege propria direcţie.
Noul model de gândire: Acord iertare tuturor; Ma iert pe mine însumi. Iert toate experienţele trecute. Sunt liberă.


Irina Novac, psiholog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu